Intensief communiceren voor meer resultaat en inzicht

  

Je doelgroep krijgt dagelijks een bombardement aan reclameprikkels over zich heen. Ze zien het vaak al niet eens meer omdat iedereen onderhand wel een ingebouwde filter heeft.

Juist dat maakt het ontwikkelen van gerichte communicatiecampagnes zo belangrijk. Omdat je daarmee een korte periode intensiever communiceert en daarmee een veel grotere kans hebt om toch de aandacht op je te vestigen. qlant weet hoe!

Meten is weten

Een campagne kan volledig online en offline verlopen, eventueel aangevuld met events op locatie. Het ligt eraan wat je wilt bereiken en wat je aanbiedt. Een campagne levert niet alleen meer resultaat op. Je leert er ook van. Als je goed meet, zie je waar je doelgroep wel of niet op reageert en welke uitingen veel of weinig effect hebben. Uit een goede campagne haal je inzichten waarmee je je totale communicatie sterker en effectiever maakt.
 

Campagne Kab Accountants
Aelbers online campagne
Sport-ID

De qlant-benadering

  

Vanuit een sterk concept zetten we je product, dienst of merk tijdens een korte periode extra in de schijnwerpers.

We ontleden de doelgroep en bepalen de beste middelen- en mediamix om volop aandacht te genereren. Een campagne ontwikkeld door qlant kan zowel ludiek als informatief zijn, maar is altijd aansprekend met een opvallende tone-of-voice en onderscheidende look & feel.

Voedselbank Doetinchem campagne
Confirm arbeidscommunicatie campagne

Ook de ambitie om verder te groeien?

qlant bouwt sterke merken. Voor elke onderneming, instelling of organisatie die snapt dat identiteit is wat je bent en imago is wat je verdient. Iets voor jou? Laten we dan samen iets opbouwen. We maken graag kennis.

mail ons