Succesvolle communicatie start met een goed idee

  

Zoals veel goede ideeën op de achterkant van een bierviltje ontstaan, zo gaat qlant ook om met het ontwikkelen van sterke concepten voor onze opdrachtgevers.

Samen brainstormen over de eigenschappen en het karakter van producten, diensten en merken. Met als doel te komen tot een onderscheidend verhaal dat in woord en beeld wordt samengesmeed tot een ijzersterke propositie en positionering.

Zo creëer je merkvoorkeur

‘Ben jezelf, er zijn al zoveel anderen’. Deze bekende uitspraak gaat ook op als het gaat over je merk, product of dienst.

Juist door je sterke eigenschappen te benadrukken en op een onderscheidende manier in de markt te zetten, creëer je merkvoorkeur en heb je een streepje voor bij je potentiële klanten. Je identiteit en gewenste imago spelen daarbij een doorslaggevende rol. Door die op geheel eigen wijze te communiceren, zorg je voor groei van je merk en je onderneming.  Een goed concept vormt de basis.
 

De qlant-benadering

  

Wie ben je, wat doe je en hoe onderscheid je je ten opzichte van concurrenten? Het zijn de basis-ingrediënten voor een succesvolle brainstorm.

Samen graven in wat jou uniek maakt. Outside the box denken en je identiteit koppelen aan eigenschappen voordelen van je product of dienst. Met je huisstijl en imago als uitgangspunt bedenken we samen het verhaal waarmee jij de markt kunt veroveren. Waarna we precies die media en middelen inzetten waar het concept het beste tot zijn recht komt.

Kab Succes maak je samen concept
Heilbron strategisch concept

Ook de ambitie om verder te groeien?

qlant bouwt sterke merken. Voor elke onderneming, instelling of organisatie die snapt dat identiteit is wat je bent en imago is wat je verdient. Iets voor jou? Laten we dan samen iets opbouwen. We maken graag kennis.

mail ons