Bouwstenen voor een ijzersterk merk

Bouwen aan de merken van onze opdrachtgevers; da’s mooi werk. En we zijn er goed in. Met dank aan een gestructureerde werkwijze gebaseerd op 4 imago-bouwstenen: analyse, creatie, ontwikkeling en groei. Samen vormen ze het fundament voor onderscheidende en succesvolle merken.

De vier imago-bouwstenen kun je samen of afzonderlijk van elkaar inzetten. Misschien is je merkimago al prima, maar wil je graag de vinger aan de pols houden. Of misschien moet je je merk nog helemaal van de grond af opbouwen. In welke fase je merk zich ook bevindt, met de imago-bouwstenen van qlant zet je echt iets stevigs neer.

bouwstenen

qlant imago

analyse®

qlant imago

analyse®

Waar staat je merk en waar wil je met je merk naartoe? Met de qlant imago analyse® brengen we het huidige of gewenste imago van je merk in beeld en bespreken we samen welke stappen nodig zijn om verder te bouwen aan een sterk merk en een solide reputatie.

naar analyse

qlant imago

creatie®

qlant imago

creatie®

Je merk staat in de startblokken. Nu is het zaak te gaan bouwen aan je merkimago. We creëren een overall communicatieconcept, een look & feel en een tone-of-voice. Passend bij de identiteit van je onderneming, je merk en je doelgroep.

naar creatie

qlant imago

ontwikkeling®

qlant imago

ontwikkeling®

In deze fase bouwen we verder aan het imago van je merk. We vertalen de lange termijnstrategie in een concrete aanpak gericht op merkimpact, herkenbaarheid, onderscheidend vermogen en aantrekkingskracht; online en offline.

naar ontwikkeling

qlant imago

groei®

qlant imago

groei®

Je merk zit in de lift. Nu is het belangrijk om te blijven monitoren en bij te sturen. We gebruiken de opgebouwde ervaring, kennis en inzichten om het succes van je merk verder te vergroten en zetten feitelijke informatie om in nieuwe kansen.

naar groei